Klachtenafhandeling.
- Klachten worden behandeld aan de hand van het klachtenformulier.
- De aard van de klacht bepaald welke medewerker de klacht zal afhandelen.
- Elke medewerker is bevoegd om een klacht af te handelen die past binnen zijn/haar werkterrein en kennis van De Treffer.
- Het in behandeling nemen van een klacht kan geschieden op 3 manieren:
- de desbetreffende persoon vult het klachtenformulier in.
- de desbetreffende persoon laat het klachtenformulier invullen door de daartoe bevoegde medewerker.
- de desbetreffende persoon stuurt een brief of mail met de vermelding en omschrijving van de klacht.
Postadres: Marathon 6, 6245 EZ Eijsden / E-mail: info@zwembaddetreffer.nl
- Bij onduidelijkheden rondom de afhandeling van de klacht wordt overleg gepleegd met de eindverantwoordelijke.
- Eindverantwoordelijke bij klachten is de directeur van DE Treffer.
Eijsden 14-4-2021