Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Heb je een klacht, laat het ons weten.

Klachtenafhandeling.

  1. Klachten worden behandeld aan de hand van het klachtenformulier.
  2. De aard van de klacht bepaald welke medewerker de klacht zal afhandelen.
  3. Elke medewerker is bevoegd om een klacht af te handelen die past binnen zijn/haar werkterrein en kennis van De Treffer.
  4. Het in behandeling nemen van een klacht kan geschieden op 3 manieren:
  • de desbetreffende persoon vult het klachtenformulier in.
  • de desbetreffende persoon laat het klachtenformulier invullen door de daartoe bevoegde medewerker.
  • de desbetreffende persoon stuurt een brief of mail met de vermelding en omschrijving van de klacht.

Postadres: Marathon 6, 6245 EZ Eijsden / E-mail: info@zwembaddetreffer.nl

  1. Bij onduidelijkheden rondom de afhandeling van de klacht wordt overleg gepleegd met de eindverantwoordelijke.
  2. Eindverantwoordelijke bij klachten is de directeur van DE Treffer.

Eijsden 14-4-2021